Dark Souls the Board Game a strâns deja peste 1.3 mil. £

Oare cei de la Steamforged Games și-au imaginat în vreun fel că vor obține cei 50.000 de lire pentru proiectul lansat pe Kickstarter pentru Dark Souls the board game…în doar trei ore?

 

În momentul în care scriu aceste rânduri campania de pe Kickstarter pentru board game-ul Dark Souls are fonduri de 1.306.139£. Și suma este în creștere. De fiecare dată când am verificat pagine o dată la o zi sau două, suma respectivă s-a tot dublat. Proiectul mai are 23 de zile în care mai poate strânge bani, și deja a depășit suma la care mă așteptam să ajungă la final, după ce am aflat cât de repede s-au strâns banii ceruți inițial.

 

Chiar dacă nu ți-a păsat deloc de acest titlu până acum, dacă te joci board games și îți surâde ideea unui dungeon crawler fantasy care îți cere gândire strategică și planificare serioasă pentru fiecare mișcare, s-ar putea să vrei să îți asiguri și tu o copie. Da, se trimite și în România. Un set al jocului te-ar costa 80£, un preț care momentan se traduce în 455 de lei. Partea cea mai bună este că te vei bucura de absolut orice stretch goal la care se ajunge pe parcursul campaniei.

 

Eu cred că evenimentul merită chiar un pic mai multă atenție decât primește deja în media. Se pare că toată lumea vrea cel puțin o copie a jocului. Altceva nu știu dacă altceva poate dovedi mai clar cât de iubită este această franciză de jocuri video. Atât de mult încât gamerii și pasionații de jocuri de societate sunt absolut entuziasmați de ideea unui board game petrecut în universul Dark Souls.

 

Dar Steamforged nu sunt la prima campanie Kickstarter. Însă cu primul joc, Guild Ball, fondurile doar s-au triplat în acea lună dedicată strângerilor de resurse financiare. Pentru Dark Souls au obținut într-o săptămână cu peste 2500% mai mult decât suma minimă necesară.

 

Aici poți vedea reacțiile celor care au încercat prototipul chiar înainte să se lanseze măcar campania pe 19 aprilie:

 

 

Fără îndoială, s-a profitat și de rumoarea din jurul lui Dark Souls III (lansat pe 12 aprilie), despre care vezi cel puțin o postare zilnic pe orice rețea socială.

 

Dacă se păstrează acest ritm, producătorii vor fi nevoiți să adauge noi stretch goals, și vor ajunge probabil să creeze un joc de bază cu 4-5 extensii la pachet. Dark Souls ar putea ajunge un joc imens, cu o rejucabilitate incomensurabilă. Dar în același timp poate crește și timpul de producție, și sper să nu se piardă prea mult din hype până la lansarea jocului.