FELICITĂRI, EȘTI UN COLECȚIONAR PRACTIC!
Îți mulțumim că ai ales serviciul nostru dedicat de Consignație.
Dacă ai ajuns pe această pagină, fie ai un joc, o figurină, un comic book sau alt obiect de colecție pe care dorești să îl valorifici, fie cauți să achiziționezi un obiect de colecție folosit, într-un buget avantajos.
Suntem experți în evaluarea și recomandarea de produse de colecție și avem soluții potrivite pentru tine, indiferent de situație!
DE CE SĂ VINZI UN OBIECT DE COLECȚIE PRIN INTERMEDIUL GEEK NETWORK?
Beneficiezi de o vânzare ușoară și rapidă (tu doar ne trimiți obiectul, iar noi ne ocupăm de găsirea cumpărătorului și de valorificarea lui).
Obții o valoare de piață corectă și optimizată pentru produsele tale.
Îți încasezi banii la timp și în siguranță, fără complicații.
DE CE SĂ CUMPERI UN PRODUS SECOND-HAND PRIN INTERMEDIUL GEEK NETWORK?
Achiziționezi în siguranță, ca și cum ar fi un produs nou. Toate produsele second-hand din consignație sunt verificate și vândute cu drept de retur.
Produsele pot fi achiziționate și de către persoane juridice.
Eviți riscul de a cumpăra produse folosite cu defecte ascunse. Fiecare obiect din consignație este inspectat atent înainte de a fi pus la vânzare.
Beneficiezi de economie la buget, fără a compromite calitatea. Îți recomandăm produsele potrivite, la prețuri corecte și transparente.
CUMPĂRĂ UN OBIECT DIN CONSIGNAȚIE! Dacă dorești să cumperi un board game, comic book, figurină sau alt produs de colecție second-hand, poți consulta oferta noastră actuală completă aici.
ÎNSCRIE UN OBIECT ÎN CONSIGNAȚIE! Pentru a înscrie un board game, comic book sau figurină în consignație și pentru o evaluare aproximativă a prețului de depunere, ne poți contacta prin email la adresa contact@geeknet.ro.
Sau completează formularul nostru de înscriere în consignație.
www.geeknet.ro este administrat de Geek Network Inc SRL cu sediul social în Bucureşti, sector 3, Aleea Barajul Sadului, nr. 4, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr J40/14720/2013, CUI 32528579.
Termeni si Conditii Consignatie, reprezinta contractul care se incheie la distanta intre noi si tine. Tu ca consignant si noi ca consignatar.
1. Definiții și alte aspecte
Consignant sau Deponentul – persoana care oferă produsul spre vânzare prin intermediul Geek Network.
Consignatar – entitatea care primește produsul de la consignant cu scopul de a-l vinde.
Second Hand – categoria în care vor fi listate produsele achiziționate prin consignație.
Produse Second Hand – produse achiziționate de la deponent pentru a fi vândute
Prețul Achiziției – prețul final afișat pe site, acceptat de către deponent prin Comanda de Vânzare, care va fi transferat de Geek Network către deponent în urma vânzării produsului.
Preț Inițial (Prețul de Retail sau Prețul de Nou) – calculat de Geek Network ca o medie aritmetică a prețurilor de vânzare afișate de principalele magazine de profil din România care comercializează produsul respectiv. Magazinele folosite pentru calcul sunt alese de Geek Network ca magazine de referință. Scopul calculării și afișării Prețului de Retail (sau Prețului de Nou) este strict orientativ, pentru a informa vizitatorii, utilizatorii și/sau clienții despre diferențele de preț între produsele noi și produsele din categoria Second Hand, oferite spre vânzare de Geek Network, astfel încât aceștia să poată lua o decizie de tranzacționare corectă, informată și asumată (de a cumpăra sau nu un produs de pe platforma Geek Network).
2. Conditii generale
2.1. Dreptul de Refuz – Geek Network își rezervă dreptul de a refuza orice obiect considerat nepotrivit pentru consignație sau pentru care nu se poate conveni asupra unui preț avantajos.
2.2. Categorie de Vânzare – Produsele achiziționate prin consignație sunt listate în categoria Second Hand.
2.3. Utilizare Abuzivă – Este strict interzisă utilizarea abuzivă a serviciului de consignație, adică utilizarea acestuia într-un mod contrar bunelor practici din domeniu, reglementărilor și legislației în vigoare sau în orice alt mod ce poate prejudicia Geek Network.
2.4. Procesul de Consignație – Pentru a vinde produse prin consignație, este necesară completarea Formularului de Consignație. După completarea formularului, te vom contacta pentru a stabili detaliile colaborării.
2.5. Documente Contractuale – Te rugăm să reții că prezentul document face parte din Contractul încheiat la distanță cu tine (contract de vânzare de Produse sau, după caz, contract de Servicii, de exemplu pentru preluare în consignație).
2.6. Transferul Riscurilor – Geek Network își asumă riscul de deteriorare sau pierdere a bunului/produsului pe toată perioada în care acesta se află în posesia sa, inclusiv în perioada de livrare, transport, manipulare și depozitare, în cazul în care aceste servicii sunt efectuate sau contractate de Geek Network.
3. Obligații deponent
3.1. Perioada de Vânzare – Deponentul se angajează să nu retragă de la vânzare produsul pentru o perioadă de 30 de zile calendaristice de la data depunerii. În caz contrar, returnarea produsului se va efectua cu un comision de 5% din valoarea acestuia, comision aplicat pentru serviciile menționate în Articolul 4.
3.2. Afișarea Produselor – Afișarea produselor pe site-ul online este gratuită.
3.3. Produse Nevandute – Produsele care nu au fost vândute în termen de 18 luni de la înscrierea în consignație vor fi considerate abandonate și vor trece automat în proprietatea Geek Network, dacă deponentul nu răspunde la canalele de contact oferite înainte de expirarea celor 18 luni. Geek Network va face eforturi rezonabile pentru a contacta deponentul prin telefon și e-mail în ultimele 30 de zile ale termenului, dar nu își asumă nicio răspundere dacă acest lucru nu este posibil.
3.4. Cont Bancar – Pentru a putea încasa contravaloarea produselor înscrise în consignație, deponentul are obligația de a furniza, la semnarea contractului de consignație, contul bancar în care dorește să primească suma aferentă echipamentului înscris în consignație.
3.5. Raport Lunar – La sfârșitul fiecărei luni se va emite un raport al produselor vândute care aparțin deponentului.
3.6. Plata Sumei de Vânzare – Pentru produsele vândute, deponentul va primi suma stabilită la momentul înscrierii sau la ultima modificare de preț, după 14 zile calendaristice de la data vânzării. Se pot stabili alte condiții de comun acord, cum ar fi plata la vânzarea tuturor produselor sau atunci când se atinge o anumită sumă din vânzări etc, însă nu mai devreme de cele 14 zile calendaristice. În perioada de 14 zile este valabilă perioada de retur, prezentată conform legii, în Articolul 4.7, în cazul în care cumpărătorul constată motive pentru returnarea produsului.
3.7. Modificarea Prețului – Deponentul poate contacta Geek Network pentru a discuta o eventuală reducere/creștere a prețului (nu mai des de o dată pe săptămână), pentru a solicita modificări ale pachetelor sau ale datelor afișate pe site.
3.8. Bonul de Consignație – Bonul de consignație reprezintă dovada predării obiectelor în consignație. Returnarea produsului/elor sau achitarea sumei rezultate din vânzare se face exclusiv în baza bonului original și doar către titularul identificat conform datelor înscrise pe bon.
4. Obligații ale Consignatarului (Geek Network)
4.1. Verificarea Produselor – Geek Network va verifica produsele primite pentru a se asigura că nu lipsesc componente și pentru a identifica eventualele defecte vizuale.
4.2. Fotografierea Produselor – Geek Network va fotografia produsele astfel încât să evidențieze starea estetică a acestora.
4.3. Menționarea Defectelor – Geek Network va specifica în descrierea produselor orice defecte sau lipsuri (piese, pagini, etc.) identificate.
4.4. Gradarea Produselor – Geek Network folosește mai multe criterii de evaluare pentru a determina starea estetică (exterior și interior) a produselor preluate de la deponent și vândute în categoria Second Hand (vezi Anexa 1).
4.5. Răspunsuri la Întrebări – Geek Network va răspunde întrebărilor legate de produse adresate de potențiali cumpărători, telefonic, prin e-mail sau WhatsApp.
4.6. Negocierea Prețului – În cazul în care un potențial client dorește să negocieze prețul produsului, Geek Network va contacta deponentul pentru a discuta acest aspect.
4.7. Termen de Returnare – Produsele achiziționate prin consignația Geek Network beneficiază de un termen de returnare de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv, în cazul contractelor încheiate la distanță (produse SH comandate online). Retururile în termen de 14 zile calendaristice nu vor fi acceptate dacă produsele prezintă uzuri sau defecte noi, altele decât cele existente la livrarea inițială.
4.8. Produse Abandonate – Dacă în termen de 18 luni deponentul nu răspunde la mesaje sau la metodele de contact stabilite, produsele vor fi considerate abandonate, iar toate drepturile asupra acestora vor reveni integral către Geek Network. Geek Network este exonerat de orice pretenție ulterioară asupra produselor abandonate.
5. Preț și comision
5.1. Prețul Produselor în Consignație – Produsele înscrise în regim de consignație pot include un preț inițial.
5.2. Prețul Inițial (Prețul de Retail sau Prețul de Nou) – Acest preț poate să lipsească dacă nu mai poate fi calculat sau nu mai este relevant (de exemplu, în cazul produselor rare, out of print etc., care au un preț de revânzare mai mare decât media pieței).
5.3. Prețul Final de Vânzare – Prețul final al produsului include comisionul perceput de Geek Network și este stabilit de comun acord cu deponentul, luând în considerare starea produselor, vandabilitatea și alți factori relevanți.
5.4. Comisionul Geek Network – Comisionul perceput pentru produsele înscrise în regim de consignație variază între 15% și 50% din prețul final de vânzare, dar nu mai puțin de 20 de lei. Acest comision acoperă serviciile menționate în Articolul 4.
Exemplu de Calcul
Prețul final de vânzare = Prețul de achiziție (suma pe care o va primi deponentul) + comisionul Geek Network
De exemplu: Suma de 120 lei pentru deponent = 100 lei (banii deponentului) + comision 20% (20 lei)
6. Vânzarea
6.1. Termenul de Vânzare – Geek Network nu poate garanta că un produs Second Hand listat pe site va fi vândut într-un anumit termen. Este posibil ca unele produse să fie mai atractive decât altele și să se vândă rapid, însă există și situații în care procesul de vânzare poate dura mai mult. Deponentul are dreptul, pe toată durata listării produsului pe site, să solicite renunțarea la vânzare și returnarea produsului.
6.2. Dreptul de Listare – Geek Network își rezervă dreptul exclusiv de a decide ce produse vor fi listate pe platformă pentru vânzare. Trimiterea unui produs Second Hand către Geek Network în vederea vânzării nu garantează listarea automată a acestuia, iar Geek Network nu își asumă nicio obligație de a vinde produsul.
7. Solicitări și sesizări
7.1. Contact – Ne poți contacta în scris la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” a platformei (contact@geeknet.ro) pentru orice întrebări sau probleme legate de serviciile sau produsele oferite de Geek Network, inclusiv pentru a semnala și corecta eventuale erori în datele introduse, încălcări ale drepturilor de autor, informații neconcordante etc.
7.2. Tratamentul Sesizărilor – Orice sesizare sau reclamație primită de Geek Network va fi tratată cu maximă atenție, pentru a-ți asigura o experiență de interacțiune plăcută și facilă cu Geek Network.
7.3. Soluționare Amiabilă – Geek Network va depune toate eforturile rezonabile pentru soluționarea amiabilă a oricăror sesizări sau reclamații. Îți recomandăm, așadar, ca în cazul oricărei nemulțumiri legate de produsele și serviciile oferite, de exercitarea drepturilor tale ca utilizator sau client, de informațiile furnizate pe platformă, de funcționalitatea platformei sau interacțiunea cu aceasta, de angajații Geek Network sau de partenerii acestora cu care nu intri într-o relație contractuală directă (ex.: curieri) să ne contactezi pentru a găsi împreună o soluție constructivă și avantajoasă.
Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Geek Network garantează că prelucrarea datelor cu caracter personal la care va avea acces pentru a-și îndeplini obligațiile asumate în relația cu vizitatorii, utilizatorii și clienții platformei se realizează în condiții de legalitate și securitate, conform reglementărilor naționale și europene în vigoare. Toate informațiile relevante privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Geek Network sunt prezentate în detaliu în secțiunea Principii de Procesare a Datelor cu Caracter Personal.
Actualizarea Documentului
Este posibil ca, în funcție de modificările legislative aplicabile, de capacitățile platformei sau de strategia de afaceri a Geek Network, să fie necesară actualizarea acestui document. În astfel de cazuri, vei fi notificat corespunzător (prin pop-up, push notification, e-mail etc.). Varianta actualizată a documentului va fi întotdeauna disponibilă pe platformă, indicând data intrării sale în vigoare, iar aceasta va produce efecte doar pentru viitor, fără a afecta contractele deja în derulare, decât cu acordul prealabil al părților implicate.
Pentru a înscrie un echipament în consignație, doritorii trebuie să fie de acord în totalitate cu acest regulament. Prețul de înscriere este stabilit de către deponent, beneficiind de consilierea unui reprezentant Geek Network.
Pe contractul sau pe bonul de consignație vor fi menționate în mod clar: valoarea de intrare, prețul afișat în magazin, data preluării în consignație și data limită de 18 luni, după care echipamentul va fi considerat abandonat.
Geek Network își rezervă dreptul de a modifica regulamentul și condițiile acestui program fără o avertizare prealabilă, precum și de a refuza preluarea în consignație a produselor considerate nevandabile. Accesând secțiunea Termeni și Condiții Consignație de pe platformă, poți consulta întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.
1. Sistemul de gradare pentru Jocurile de societate (Board Games)
Stare ambalaj | |
Ca nou | Ambalaj cu sau fără țiplă (detaliat în descriere). Produs fără urme vizibile de folosință anterioară sau cu semne exterioare minime. |
Perfect | Ambalajul prezintă urme fine de utilizare: ușoare decolorări naturale, cute discrete, insesizabile. Jucat de una-două ori, dar foarte bine întreținut. |
Foarte Bun | Ambalajul poate prezenta zgârieturi minore, cute sau ușoare uzuri la colțuri, însă fără rupturi evidente. |
Bun | Ambalaj cu semne clare de folosire: cute medii, urme pe colțuri, mici rupturi sau zgârieturi, pete mici etc. Încă complet și utilizabil. |
Decent | Folosire intensă. Ambalajul poate avea defecte vizibile, cum ar fi rupturi, urme de pix, cute mari, pete. Totuși, nu lipsesc bucăți din ambalaj. |
Slab | Ambalaj deteriorat, cu rupturi care afectează integritatea, pete mari, zgârieturi și cute vizibile. Textul sau imaginile pot fi greu lizibile, iar ambalajul poate avea bucăți lipsă (specificat în descriere). |
Stare componente | |
Ca nou | Componentele sunt țiplate sau nu (menționat în descriere). Fără urme de utilizare, în stare impecabilă. |
Perfect | Componente cu urme minime de folosire. Produs jucat rareori, componentele fiind bine întreținute. |
Foarte Bun | Componente cu urme ușoare de zgârieturi, uzură superficială sau mici decolorări naturale, dar încă în stare foarte bună |
Bun | Componente cu semne mai vizibile de utilizare: zgârieturi, mici rupturi, cute minore sau pete mici. Toate piesele sunt prezente, iar produsul este complet funcțional. |
Decent | Componente folosite intens, cu defecte vizibile precum rupturi, zgârieturi, cute mari sau pete. Pot lipsi unele piese (specificate în descriere), dar produsul este încă utilizabil. |
Slab | Componente în stare avansată de uzură: rupturi mari, pete severe, zgârieturi și cute vizibile, cu posibile probleme de lizibilitate. Pot lipsi unele piese (specificate în descriere). |
2. Sistemul de gradare pentru Benzile Desenate (Comic Books)
Ca nou | Nu este exact ca ieșit din tipografie, dar pe aproape. Produsul este lipsit în totalitate sau aproape în totalitate de semne exterioare de folosință anterioara. Uzură relativă din cauza vârstei și manevrării. Coperta poate prezinta o cantitate rezonabilă de zgarieturi, care provin din manipularea/păstrarea produsului. Este posibilă o ușoară pierdere a strălucirii sau a culorii. Marginile prezintă o oarecare uzură. |
Perfect | Coperta este intactă, dar poate fi pliată, prezinta rupturi, cute, riduri. Ar putea avea o mica porțiune de coperta lipsa sau o perforatie sau o gaura care nu afectează imaginea centrala sau interiorul cărții. Foile posibil sa fie detașate dintr- o capsa, sau alte probleme de prindere. Daune minore ale apei pot fi prezente în/pe carte; paginile pot fi decolorate in mod natural, dar în mare parte intacte. Nimic despre condiție nu ar trebui sa afecteze lizibilitatea cărții. Aceasta este o copie completa gata de lecturat fără probleme. |
Foarte Bun | Nu chiar ca iesit din tipar, dar pe acolo. Copertile sunt cat de curat posibile, cu urme fine de indoire, printare, stres asupra sistemului de prindere (capse, etc). |
Bun | Cu coperti in stare buna, un numar modest de urme de indoiere si sifonare, limitate la zonele periferice, departe de imaginea centrala. Nu sunt urme de cute sau pliuri. Culoarea paginii este consistenta și uniforma, cu dovezi minime de decolorare sau modificare. |
Decent | Luciul si culorile copertei ar trebui sa fie intacte, cu doar cele mai subtile urme de îndoituri, sifonare sau cute de colt. Pot fi prezente defectiuni, zbarcituri, lovituri si alte deformări de impact/utilizare, dar ar trebui sa fie minime în zona imaginii centrale a copertei. Pot fi prezente cute, lovituri si amprente ale materialelor adăugate in interiorul benzii desenate (cârti de schimb etc.). Paginile sunt relativ apropiate de culoarea lor originala. |
Slab | In stare proasta. Paginele pot fi decapsate, lipsa. Pete severe, care pot afecta lizibiltatea textului sau a imaginii. Fara valoare de colectie. Prezinta pagini rupte sau indoite. Urme grave de indoire. |
3. Sistemul de gradare pentru Figurine
Ca nou | Statuetele sunt ambalate (cu sau fără țiplă, menționat în descriere). Fără urme de utilizare, în stare impecabilă. |
Perfect | Figurinele pot avea urme minime de manipulare, aproape insesizabile. Au fost expuse sau utilizate rareori, fiind foarte bine întreținute. |
Foarte Bun | Urme fine sau superficiale de zgârieturi, ușoare decolorări sau uzură. |
Bun | Statuetele prezintă semne clare de utilizare: zgârieturi ușoare, mici rupturi sau pete. Toate părțile sunt prezente și funcționale, dar pot avea detalii ușor afectate. |
Decent | Figurinele au urme vizibile de utilizare intensă, inclusiv zgârieturi, rupturi sau pete. Pot lipsi unele piese (specificate în descriere). |
Slab | Statuetele sunt în stare proastă, prezentând rupturi mari, pete severe și zgârieturi vizibile. Detaliile pot fi afectate semnificativ, iar unele părți pot lipsi (specificate în descriere). |
1. Cum pot vinde un produs prin intermediul Geek Network?
Răspuns: Pentru a-ți înscrie produsul în consignație, ai două opțiuni: poți completa formularul nostru de înscriere sau poți încărca un fișier Excel cu lista produselor. După înscriere, un reprezentant va evalua produsele și va stabili un preț de listare împreună cu tine.
2. Ce tipuri de produse pot vinde prin Geek Network?
Răspuns: Acceptăm produse pop-culture, inclusiv jocuri de societate, card games, benzi desenate, cărți, figurine, miniaturi și diverse accesorii conexe. Produsele trebuie să fie în stare bună și vandabilă. Înainte de înscriere, verificăm și evaluăm fiecare produs pentru a ne asigura de calitatea acestuia.
3. Cum stabilesc prețul produsului pe care vreau să-l vând?
Răspuns: Prețul final de vânzare este stabilit de comun acord cu tine, luând în considerare starea produsului și valoarea de piață. Geek Network oferă consiliere pentru a determina prețul optim de listare, iar comisionul este stabilit în funcție de valoarea finală a produsului.
4. Care este comisionul Geek Network pentru vânzarea produselor?
Răspuns: Comisionul variază între 15% și 50% din prețul de vânzare al produsului, dar nu va fi mai mic de 20 de lei per produs. Acest comision include toate serviciile oferite, precum evaluarea, verificarea, listarea pe platformă și gestionarea vânzării.
5. Cum și când primesc banii din vânzarea produselor?
Răspuns: Plățile sunt efectuate în termen de 30 de zile calendaristice de la vânzarea fiecărui produs. Poți alege să primești plata pentru fiecare produs vândut sau la atingerea unei sume minime, stabilite de comun acord.
6. Ce se întâmplă dacă produsul meu nu se vinde?
Răspuns: Dacă produsul tău nu se vinde în termen de 18 luni și nu răspunzi la mesajele noastre, acesta va fi considerat abandonat și va trece în proprietatea Geek Network. În acest interval, poți solicita oricând returnarea produsului, contra unui comision de 5% din valoarea sa.
7. Cum trebuie să ambalez produsele pentru a le trimite către Geek Network?
Răspuns: Recomandăm ca produsele să fie ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Dacă produsul este în stare „Ca nou” sau „Perfect,” te rugăm să te asiguri că ambalajul original este protejat. Pentru mai multe informații, ne poți contacta la adresa de email disponibilă pe site.
8. Cum descriu defectele sau lipsurile produsului?
Răspuns: Este important să descrii cât mai clar orice defect, uzură sau componente lipsă ale produsului. Aceste informații vor fi incluse în descrierea de pe platformă pentru ca potențialii cumpărători să fie informați corect și transparent.
9. Produsele sunt verificate înainte de a fi listate?
Răspuns: Da, fiecare produs este verificat de echipa noastră pentru a identifica eventuale defecte, componente lipsă sau urme de uzură. În plus, vom clasifica produsul în funcție de starea sa estetică și funcțională, astfel încât cumpărătorii să fie complet informați.
10. Am cumpărat un produs și vreau să-l returnez. Ce opțiuni am?
Răspuns: Produsele achiziționate de pe platforma noastră de consignație pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice, conform legislației pentru contractele la distanță, dacă produsul nu prezintă uzuri noi față de starea în care a fost achiziționat.
11. Cum îmi protejează Geek Network datele personale?
Răspuns: Geek Network prelucrează datele tale personale în conformitate cu reglementările naționale și europene. Detalii complete despre procesarea datelor pot fi găsite în secțiunea „Principii de procesare a datelor cu caracter personal” de pe site.
12. Ce se întâmplă dacă produsul meu ajunge deteriorat la Geek Network?
Răspuns: Dacă produsul ajunge deteriorat în urma transportului, evaluarea finală poate fi afectată. De aceea, recomandăm ca toate produsele trimise către noi să fie ambalate corespunzător, asigurându-se o protecție adecvată.
13. Pot vinde produse noi sau doar produse folosite?
Răspuns: De obicei, produsele din consignație sunt preluate în stare folosită. Dacă însă ai produse noi, nedesfăcute, ne poți contacta pentru a discuta despre includerea acestora pe platformă, deoarece ele pot fi evaluate separat.
14. Este necesar să am ambalajul original al produsului?
Răspuns: Nu este obligatoriu să ai ambalajul original, dar produsele cu ambalaj original și în stare bună au, de obicei, un grad de atractivitate mai mare pentru cumpărători. Dacă ambalajul original lipsește, acest lucru va fi menționat în descrierea produsului.
15. Cum știu că produsul pe care vreau să-l cumpăr este autentic?
Răspuns: Toate produsele preluate prin Geek Network sunt evaluate de specialiști pentru a ne asigura că sunt autentice și corespunzătoare descrierilor. Echipa noastră depune toate eforturile pentru a oferi clienților produse originale și de calitate.
16. Pot negocia prețul produsului pe care vreau să-l cumpăr?
Răspuns: În general, prețurile produselor de pe platformă sunt fixe, stabilite în urma evaluării și consultării cu deponentul. Dacă însă observi o diferență semnificativă față de prețul de piață sau ai o ofertă specială, te rugăm să ne contactezi pentru a analiza situația.
17. Pot adăuga mai multe produse în consignație simultan?
Răspuns: Da, acceptăm și colecții sau loturi de produse. Poți folosi formularul de încărcare sau poți trimite un fișier Excel cu lista completă a produselor pentru a simplifica procesul.
18. Produsele de pe platformă au garanție?
Răspuns: Produsele folosite din consignație nu includ garanție standard, dar fiecare produs este inspectat și descris în detaliu, iar cumpărătorii au dreptul de returnare de 14 zile. Pentru orice problemă apărută după cumpărare, te rugăm să ne contactezi pentru a discuta o soluție.
19. Cum sunt anunțat când produsul meu a fost vândut?
Răspuns: Vei fi notificat prin email de îndată ce produsul tău a fost vândut, iar apoi îți vom transfera suma cuvenită conform termenilor stabiliți în consignație.
20. Pot scoate produsul din consignație înainte de vânzare?
Răspuns: Da, poți solicita returnarea produsului în orice moment, contra unui comision de procesare. Ne poți contacta pe email pentru a iniția retragerea.